tiistai 6. marraskuuta 2007

Minä olen

Terve! Internettiin näemmä vahvasti riippuvaisena ja urheilusta pitävänä ihmisenä olen eksynyt mitä mielenkiintoisempiin sivustoihin. Viime aikoina olen lukenut ahkerasti eri herrojen kirjoittelemia blogeja. Mielenkiintoisempina mainittakoon Tirsamaa ja Karhuherran Murinat. Suosittelen. Kello 02 ja jotain sain sitten loistavan idean. Oma blogi on tehtävä.

Tässä se nyt sitten on. Miha - Jatkuvaa syöttöä.

Nimi Miha on lempinimeni, jonka useat ihmiset tietävät. Blogin nimellä on kaksoismerkitys, toinen liittyy pelitapaani kentällä, toinen kirjoituksen määrään blogissa (toivottavasti).

Ensimmäisen julkaisun loppuun lyhyt fact file:

Nimi: Tuomo "Miha" Reponen
Elän: Sveitsissä
Teen: Urheilu-uraa paikallisessa NLB-joukkueessa Zug Unitedissa. Lajina on Salibandy.
Lisäksi: Kirjoittelen salibandyaiheisille sivustoille tarinaa (mm. Pääkallo, NST:n sivut)
Muuta: Nauttikaa, kommentoikaa, kritisoikaa.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Terveisiä täältä naapurimaasta Weissenfelssin kunnasta!

Mielenkiinnolla oon lukenu nst:n sivuilta teidän kuulumisia. Mukavaa et päätit ihan oman blogin tehdä. Näitä juttuja lukiessa saa aikaa ihan mukavasti menemään ja pitää välillä nauraakin. Jatka toki samaa rataa.